Pozvánka na webinár: Ekonomické minimum zriaďovateľa/riaditeľa súkromnej školy z pohľadu neekonóma

Pozvánka na webinár: Ekonomické minimum zriaďovateľa/riaditeľa súkromnej školy z pohľadu neekonóma

BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA/RIADITEĽA: Ekonomické minimum zriaďovateľa/riaditeľa súkromnej školy z pohľadu neekonóma (nový termín)

Pozvánka na webinár s lektorkou RNDr. Ing. Marcelou Dobešovou

TERMÍN MOMENTÁLNE ZRUŠENÝ

| zriaďovatelia /riaditelia neštátnych škôl a školských zariadení

Ospravedlňujeme sa všetkým doteraz registrovaným účastníkom za odloženie termínu webinára kvôli pretrvávajúcej chorobe lektora a za prípadne vzniknuté komplikácie. Nový termín oznámime mailom.

V prípade ďalších otázok nás kontaktujte na info@sukromneskoly.sk.

Pozývame Vás na webinár, ktorý pripravila ASŠŠZ v spolupráci s Centrom poradenstva a vzdelávania, n.o.

Obsah

Program

  • Legislatívny rámec v oblasti účtovníctva, výkazníctva a zdrojov financovania
  • Dopady na kompetencie a zodpovednosti zriaďovateľov a riaditeľov súkromných škôl a súkromných školských zariadení
  • Okruh požiadaviek na ekonomické a finančné riadenie pre neekonómov v školách a v školských zariadeniach

Otázky a odpovede

Záznam

Súčasťou webinára je aj linka na jeho záznam pre účastníkov.

Lektor

RNDr. Ing. Marcela DOBEŠOVÁ

Lektorka, odborná garantka a konzultantka pre oblasť ekonomiky, účtovníctva a financovania v oblasti všeobecno prospešných služieb a služieb vo verejnom záujme

Analytička, ekonómka s bohatými skúsenosťami v oblasti ekonomiky, účtovníctva, finančného manažmentu, riadenia neziskových organizácií a služieb vo verejnom záujme. Je autorkou odborných článkov, konzultantkou pre poradenský portál PORADAMVO.sk a publikácií pre organizácie nezriadené za účelom podnikania.

Program a témy webinára

TECHNICKÉ POŽIADAVKY

Webinár sa uskutočňuje na bezpečnej platforme WEBEX, ktorú nám poskytuje ALEF Distribution SK. Podporované operačné systémy Windows 8 a vyššie, Mac OS X 10.13 a vyššie, Linux, smartfón.

Odporúčame kvalitné pripojenie na internet (min. 5 Mbit/s a viac).

Uprednostnite pripojenie cez kábel pred WIFI, v prípade slabšieho internetu nepoužívajte iné aplikácie na zariadení, prípadne na ďalších zariadeniach pripojených na spoločnú WIFI.

NENECHÁVAJTE SI PRIPOJENIE NA WEBINÁR NA POSLEDNÚ CHVÍĽU, ODSKÚŠAJTE SI PRIPOJENIE MINIMÁLNE 15 MINÚT PRED ZAČIATKOM.

Právo organizátora

  • určiť poradie otázok, zovšeobecniť otázku účastníka tak, aby bola postavená univerzálne, alebo otázky zlúčiť,
  • bez upozornenia vylúčiť ďalšieho pripojeného účastníka z rovnakej mailovej adresy,
  • nevrátiť poplatok za webinár v prípade neúčasti alebo odpojenia sa pred jeho ukončením (ak sa na webinári nezúčastníte alebo sa odpojíte, máte právo na poskytnutie záznamu),
  • z organizačných dôvodov zmeniť termín konania alebo zrušiť webinár s možnosťou vrátenia poplatku.

REGISTRÁCIA A POPLATKY

  • Za 1 účastníka sa považuje 1 pripojenie účastníka s mailovou adresou z jedného zariadenia bez ohľadu na počet osôb na strane účastníka webinára (napr. riaditeľ i zriaďovateľ).
  • Na jednu faktúru môžete zaregistrovať ľubovoľný počet účastníkov. Pri registrácii 1. účastníka treba uviesť počet osôb a ďalšie osoby zaregistrovať zvlášť s rovnakým IČO, poplatky sa sčítajú podľa počtu účastníkov.
  • Každý registrovaný účastník (meno, priezvisko a mailová adresa) dostane najneskôr 24 hodín pred podujatím linku na pripojenie. Podmienkou je pripísanie poplatku na účet organizátora alebo zdokladovanie úhrady mailom.
  • Linka bude platná len s mailovou adresou registrovaného účastníka na 1 zariadenie.
  • Ak sa na webinár pripojí pod jednou mailovou adresou viac zariadení, odpojené bude ľubovoľné zariadenie z nich. Pri opakovanom pripojení hrozí zablokovanie mailovej adresy, preto si linku na pripojenie chráňte a nezdieľajte s ďalšou osobou.

Náš partner v online komunikácii

Webinár môžeme pripraviť vďaka láskavej asistencii a technickej pomoci s platformou WEBEX od ALEF DISTRIBUTION SK.

ALEF Distribution SK podporuje moderné a bezpečné vzdelávanie (>100 v SK) s využitím najnovších trendov od svetového lídra v oblasti on-line komunikačných nástrojov Cisco Webex.

Cisco Webex je celosvetovo najpoužívanejšia podniková aplikácia na on-line komunikáciu. Cisco Webex je jednoduché nasadiť do akéhokoľvek prostredia a zaručuje kompatibilitu s PC, mobilnými zariadeniami, špecializovanými učebňami, atď.

ĎAKUJEME ALEF DISTRIBUTION SK  ZA PODPORU BUDOVANIA ONLINE KOMUNÍT!

So smútkom v duši spomíname na pána docenta Zabáka

So smútkom v duši spomíname na pána docenta Zabáka

So smútkom v duši spomíname na docenta Zabáka

doc. Ing. Zoltán Zabák, PhD., zriaďovateľ a riaditeľ Súkromnej strednej odbornej školy HOST, Pionierska 15, Bratislava

Pred niekoľkými dňami sme sa dozvedeli, že aj naše rady Asociácie navždy opustil doc. Ing. Zoltán Zabák, PhD., zriaďovateľ a riaditeľ Súkromnej strednej odbornej školy HOST, Pionierska 15, Bratislava, človek s veľkou charizmou, ktorý aj napriek úctyhodnému veku dýchal hlavne pre svoju školu.

Škola sa stala jeho ďalším dieťaťom, ktoré má dnes viac ako 20 rokov, výborné výsledky a skvelých absolventov. A to, že pán docent Zoli, a jeho partnerka pre školu aj dýchali povedala Stella Hanzelová, generálna sekretárka ASŠŠZ, ktorá s ním bola v pravidelnom kontakte:

“Riešili sme spolu všeličo. Od jeho operácie oka, kvôli ktorej nemohol prísť na naše Valné zhromaždenie koncom roka 2020, či následne pri hľadaní nových priestorov, keď sme spolu s členkou správnej rady Majkou Smrekovou, oslovovali, koho sa len dalo. Naša ostatná komunikácia bola zase o škole. Bolo to pred rokom, keď ministerstvo rozbiehalo projekt Národného centra pre digitálnu transformáciu vzdelávania. Vtedy mi hrdý hovoril o tom, že jeho škola odštartovala digitalizáciu už v roku 2008. Má výborné výsledky, len zase ten ministerský škriatok niekde úraduje a zrušil vo vyhláške jeho školou experimentálne overený odbor. Neviem, či sa nám situáciu podarilo vyriešiť, moja úloha bola len komunikačná, avšak, ani vo sne som netušila, že s  pánom docentom Zolim s mladíckym elánom, nápadmi, energiou sa v decembri na našom celoasociačnom stretnutí v Bratislave už nestretneme. Bude nám za Vami smutno, pán Zabák!”

So Súkromnou strednou odbornou školou HOST však zostávajú jeho najbližší, ktorí po ňom prevezmú zriaďovateľské žezlo a budú sa snažiť pokračovať v budovaní jeho odkazu. Budeme im držať palce v rozvíjaní pozitívnej klímy, ktorú vpriadol nielen do vzdelávania, ale aj do celého fungovania školy – fungovania nielen  na žiackej i pedagogickej úrovni.

ČESŤ JEHO PAMIATKE!

BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA/RIADITEĽA: ABC krízového manažmentu

BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA/RIADITEĽA: ABC krízového manažmentu

BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA/RIADITEĽA: ABC krízového manažmentu

Pozvánka na webinár s koučom, mentorom a motivátorom Petrom Urbancom.

piatok, 11. október 2024, 11.00 - 13.00 h

| zriaďovatelia /riaditelia neštátnych škôl a školských zariadení

Čo pre nás, v súkromnom školstve, mení súčasná kríza? Ako sa na ňu pripraviť a aké prvé kroky urobiť? Ako pracovať s vlastnými emóciami, ako nájsť v sebe krízového manažéra a čo v kríze očakáva môj tím? Ktoré procesy a konkrétne postupy mi pomôžu v čase krízy?

Aj na tieto otázky budeme hľadať odpovede so skúseným koučom, motivátorom a konzultantom Petrom Urbancom.

Lektor

Peter URBANEC

konzultant, spíker, motivátor, kouč

Veľa osobností sa vyjadrilo, že Peter Urbanec je jeden z najinšpiratívnejších ľudí Slovenska a Čiech. Jeho výnimočnosť spočíva v schopnosti priviesť ľudí k zamysleniu. Dokáže ľudí motivovať, aby v sebe objavili vnútornú silu a využívali svoj vlastný potenciál. Peter svojim osobitným štýlom dokáže vo Vás vyvolať silné emócie. Emócie, ktoré sú impulzom k trvalej zmene. Svoje výnimočné schopnosti spíkra, motivátora, kouča a konzultanta dokazuje najlepšie na vlastných podujatiach a na konferenciách organizovaných inými spoločnosťami.

Program a témy webinára

Diskutované okruhy tém

• Zvládanie krízových situácií
• Líderský prístup pri zvládaní krízy
• Ako sa nezblázniť zo situácií, ktoré prináša život
• Jednoduché kroky a techniky k okamžitému zlepšeniu nálady
• Odvaha byť neobľúbený a ísť proti prúdu
• Čo očakávajú spolupracovníci od lídra v prípade krízy

Petra Urbanca webinárom sprevádza Eva Ohraďanová, prezidentka ASŠŠZ.

Otázky a odpovede

Záznam

Súčasťou webinára je aj linka na jeho záznam, ktorý bude účastníkom k dispozícii do 31. októbra 2024.

Do začiatku webinára zostáva

Deň (- y)

:

H(s)

:

Minúta(y)

:

Druhý(s)

TECHNICKÉ POŽIADAVKY

Webinár sa uskutočňuje na bezpečnej platforme WEBEX, ktorú nám poskytuje ALEF Distribution SK. Podporované operačné systémy Windows 8 a vyššie, Mac OS X 10.13 a vyššie, Linux, smartfón.

Odporúčame kvalitné pripojenie na internet (min. 5 Mbit/s a viac).

Uprednostnite pripojenie cez kábel pred WIFI, v prípade slabšieho internetu nepoužívajte iné aplikácie na zariadení, prípadne na ďalších zariadeniach pripojených na spoločnú WIFI.

NENECHÁVAJTE SI PRIPOJENIE NA WEBINÁR NA POSLEDNÚ CHVÍĽU, ODSKÚŠAJTE SI PRIPOJENIE MINIMÁLNE 15 MINÚT PRED ZAČIATKOM.

Právo organizátora

  • určiť poradie otázok, zovšeobecniť otázku účastníka tak, aby bola postavená univerzálne, alebo otázky zlúčiť,
  • bez upozornenia vylúčiť ďalšieho pripojeného účastníka z rovnakej mailovej adresy,
  • nevrátiť poplatok za webinár v prípade neúčasti alebo odpojenia sa pred jeho ukončením (ak sa na webinári nezúčastníte alebo sa odpojíte, máte právo na poskytnutie záznamu),
  • z organizačných dôvodov zmeniť termín konania alebo zrušiť webinár s možnosťou vrátenia poplatku.

REGISTRÁCIA A POPLATKY

  • Za 1 účastníka sa považuje 1 pripojenie účastníka s mailovou adresou z jedného zariadenia bez ohľadu na počet osôb na strane účastníka webinára (napr. riaditeľ i zriaďovateľ).
  • Na jednu faktúru môžete zaregistrovať ľubovoľný počet účastníkov. Pri registrácii 1. účastníka treba uviesť počet osôb a ďalšie osoby zaregistrovať zvlášť s rovnakým IČO, poplatky sa sčítajú podľa počtu účastníkov.
  • Každý registrovaný účastník (meno, priezvisko a mailová adresa) dostane najneskôr 24 hodín pred podujatím linku na pripojenie. Podmienkou je pripísanie poplatku na účet organizátora alebo zdokladovanie úhrady mailom.
  • Linka bude platná len s mailovou adresou registrovaného účastníka na 1 zariadenie.
  • Ak sa na webinár pripojí pod jednou mailovou adresou viac zariadení, odpojené bude ľubovoľné zariadenie z nich. Pri opakovanom pripojení hrozí zablokovanie mailovej adresy, preto si linku na pripojenie chráňte a nezdieľajte s ďalšou osobou.

Do začiatku webinára zostáva

Deň (- y)

:

H(s)

:

Minúta(y)

:

Druhý(s)

Náš partner v online komunikácii

Webinár môžeme pripraviť vďaka láskavej asistencii a technickej pomoci s platformou WEBEX od ALEF DISTRIBUTION SK.

ALEF Distribution SK podporuje moderné a bezpečné vzdelávanie (>100 v SK) s využitím najnovších trendov od svetového lídra v oblasti on-line komunikačných nástrojov Cisco Webex.

Cisco Webex je celosvetovo najpoužívanejšia podniková aplikácia na on-line komunikáciu. Cisco Webex je jednoduché nasadiť do akéhokoľvek prostredia a zaručuje kompatibilitu s PC, mobilnými zariadeniami, špecializovanými učebňami, atď.

ĎAKUJEME ALEF DISTRIBUTION SK  ZA PODPORU BUDOVANIA ONLINE KOMUNÍT!

Bedeker Z/R: Pozvánka na (presunutý) webinár o medzigeneračnej komunikácii s I. Orbánovou

Bedeker Z/R: Pozvánka na (presunutý) webinár o medzigeneračnej komunikácii s I. Orbánovou

Bedeker Z/R: Pozvánka na (presunutý) webinár o medzigeneračnej komunikácii s I. Orbánovou

BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA/RIADITEĽA: Generačné skupiny v školstve a ako s nimi pracovať (3. zo série webinárov)
| webináre pre zriaďovateľov / riaditeľov / učiteľov neštátnych škôl a školských zariadení

UPOZORNENIE:

Pozvánka na webinár, ktorý sa mal uskutočniť v decembri 2023:

pondelok, 18. marec 2024, 14.00 – 16.00 h

Ak ste sa na tento webinár zaregistrovali v decembri, linka na nové pripojenie je pre Vás vygenerovaná automaticky, skontrolujte si poštu, prosím.

Bedeker Z/R 3.: Generácia Alfa: ako s ňou pracovať a žiť

Cieľová skupina:

  • riaditelia a pedagógovia predškolských zariadení a základných škôl
  • riaditelia a pedagógovia škôl a školských zariadení s najmladšou generáciou (ZUŠ, CVČ, ZPP)

Obsah webinára:

  • generácia Alfa;
  • rozdiely v generáciách k prístupu k „alfákom“;
  • otázky a odpovede.

Noví záujemcovia o účasť:

Inštrukcie k registrácii nájdete nižšie.

Záznamy predchádzajúcich 2 častí Vám ponúkame s 50%-nou zľavou (treba doobjednať).

Súčasťou webinára je aj linka na jeho záznam, ktorý bude účastníkom k dispozícii do 31. marca 2024.

Do začiatku webinára zostáva

Deň (- y)

:

H(s)

:

Minúta(y)

:

Druhý(s)

Lektorka

V projektoch kladie dôraz na kvalitu, relevantnosť a využiteľnosť produktov. Spoľahlivá projektová partnerka, orientovaná na výsledok, s výbornými facilitačnými a mentorskými zručnosťami dokáže efektívne podporovať osobný aj profesionálny rozvoj ľudí.

Iveta ORBÁNOVÁ

Projektová manažérka a HR expertka, riaditeľka, ASTRA – Združenie pre inovácie a rozvoj

Greatest Gen, Gen Alfa, Tradicionalisti, Gen Y , Gen X či Boomers – päť z týchto vymenovaných generácií v škole/školskom zariadení prináša a vytvára zaujímavé príležitosti na vzájomné učenie a rozvoj, ale aj potenciálne konflikty.

S. Ivetou Orbánovou na základe porovnania a pochopenia odlišných potrieb a očakávaní jednotlivých generácií budeme definovať výhody komunikácie viacgeneračných komunít v škole / školskom zariadení.

 

PREDCHÁDZAJÚCE WEBINÁRE (ponúkame záznam)

Bedeker Z/R 1.: Komunity a generácie v kolektíve vašej školy

Cieľová skupina:

  • zriaďovatelia všetkých typov škôl a školských zariadení
  • riaditelia všetkých typov škôl a školských zariadení
  • a všetci pedagógovia, ktorí chcú byť dobre zorientovaní v téme

Obsah:

  • koľko generácií a komunít máte vo vašej škole;
  • rôznorodosť/diverzita záujmových a generačných skupín v škole/školskom zariadení;
  • špecifiká vzájomnej komunikácie v multigeneračnom kolektíve zamestnancov školy;
  • ako zostaviť kvalitný školský tím a využiť medzigeneračné rozdiely na jeho rozvoj.

Webinár sa uskutočnil 27. 11. 2023.

Bedeker Z/R 2.: Generácia Z: študenti či učitelia?

Cieľová skupina:

  • riaditelia a pedagógovia stredných škôl
  • riaditelia a pedagógovia škôl a školských zariadení s tínedžermi (ZUŠ, CVČ, ZPP)

Obsah webinára:

  • generácia Z – tínejdžeri, ale aj mladí učitelia a zamestnanci;
  • čo spája a delí žiakov a učiteľov jednej generácie;
  • otázky a odpovede.

Webinár sa uskutočnil 4. 12. 2023.

TECHNICKÉ POŽIADAVKY

Webinár sa uskutočňuje na bezpečnej platforme WEBEX, ktorú nám poskytuje ALEF Distribution SK. Podporované operačné systémy Windows 8 a vyššie, Mac OS X 10.13 a vyššie, Linux, smartfón.

Odporúčame kvalitné pripojenie na internet (min. 5 Mbit/s a viac).

Uprednostnite pripojenie cez kábel pred WIFI, v prípade slabšieho internetu nepoužívajte iné aplikácie na zariadení, prípadne na ďalších zariadeniach pripojených na spoločnú WIFI.

NENECHÁVAJTE SI PRIPOJENIE NA WEBINÁR NA POSLEDNÚ CHVÍĽU, ODSKÚŠAJTE SI PRIPOJENIE MINIMÁLNE 15 MINÚT PRED ZAČIATKOM.

Právo organizátora

  • určiť poradie otázok, zovšeobecniť otázku účastníka tak, aby bola postavená univerzálne, alebo otázky zlúčiť,
  • bez upozornenia vylúčiť ďalšieho pripojeného účastníka z rovnakej mailovej adresy,
  • nevrátiť poplatok za webinár v prípade neúčasti alebo odpojenia sa pred jeho ukončením (ak sa na webinári nezúčastníte alebo sa odpojíte, máte právo na poskytnutie záznamu),
  • z organizačných dôvodov zmeniť termín konania alebo zrušiť webinár s možnosťou vrátenia poplatku.

REGISTRÁCIA A POPLATKY

  • Za 1 účastníka sa považuje 1 pripojenie účastníka s mailovou adresou z jedného zariadenia bez ohľadu na počet osôb na strane účastníka webinára (napr. riaditeľ i zriaďovateľ).
  • Na jednu faktúru môžete zaregistrovať ľubovoľný počet účastníkov. Pri registrácii 1. účastníka treba uviesť počet osôb a ďalšie osoby zaregistrovať zvlášť s rovnakým IČO, poplatky sa sčítajú podľa počtu účastníkov.
  • Každý registrovaný účastník (meno, priezvisko a mailová adresa) dostane najneskôr 24 hodín pred podujatím linku na pripojenie. Podmienkou je pripísanie poplatku na účet organizátora alebo zdokladovanie úhrady mailom.
  • Linka bude platná len s mailovou adresou registrovaného účastníka na 1 zariadenie.
  • Ak sa na webinár pripojí pod jednou mailovou adresou viac zariadení, odpojené bude ľubovoľné zariadenie z nich. Pri opakovanom pripojení hrozí zablokovanie mailovej adresy, preto si linku na pripojenie chráňte a nezdieľajte s ďalšou osobou.

OTÁZKY A ODPOVEDE

Ako sa bude fakturovať webinár?
  1. Na každý webinár sa každý účastník prihlasuje samostatne s vlastnými prihlasovacími údajmi (na počte účastníkov za jedným monitorom nezáleží).
  2. Poplatky na rovnaké IČO spojíme do jednej faktúry, kde zohľadníme zľavu na druhého a ďalšieho prihláseného účastníka.
  3. Zľavu na max. rovnaký počet účastníkov na rovnaké IČO na druhý a tretí webinár zohľadníme po záväznej registrácii.

Príklad:

Ak sa na 3 webináre prihlásia dvaja účastníci (dva samostatné prístupy) z členskej organizácie, ich úhrada sa vyráta takto: 1. webinár 25+15=40 € a 2. webinár (25+15)/2=20€, a 3. webinár (25+15)/2=20€, celkom 80 €. V prípade účasti dvoch účastníkov na všetkých troch webinároch bude konečná úhrada v prepočte na 1 účastníka 13,35 €. 

Keď by som chcela pripojit na webináre seba, manažérku a 3 naše riaditeľky (každá samostatné pripojenie), vieš ma, prosim, inštruovať, ako mám urobiť registráciu, a urobiť mi adekvátne faktúrku?
  1. Každý účastník s vlastným pripojením sa musí registrovať jednotlivo na každý webinár.
  2. Kľúčom k správnej registrácii je IČO člena (ASŠŠZ, ZKŠS, AEŠS), ktoré musia uviesť všetci účastníci rovnaké (manažérka, a 3 riaditeľky).
  3. Na základe registrácie k danej chvíli skontrolujem členstvo, zosumarizujem počet účastníkov na 1. webinár, v prípade potreby (len členovia ASŠŠZ)  odrátam webbonusy a na zvyšok vystavím fakturáciu v poradí 25€ prvý platiaci účastník, 15€ druhý platiaci účastník…
  4. Následne skontrolujem registráciu na 2. a 3. webinár, kde zohľadním webbonusy a počet účastníkov na 1. webinár a pri 2.a 3. webinári sumu delím 2. (50% zľava), vystavím faktúru a odošlem.
  5. Ak sa medzičasom prihlási na dané IČO ďalší účastník – priradím ho k danému webináru a zohľadním webbonus, poradie účastníka a priradím adekvátnu sumu na úhradu a pošlen aktualizovanú faktúru (s rovnakým VS) alebo vystavím ďalšiu faktúru ako doplatok.

Náš partner v online komunikácii

Webinár môžeme pripraviť vďaka láskavej asistencii a technickej pomoci s platformou WEBEX od ALEF DISTRIBUTION SK.

ALEF Distribution SK podporuje moderné a bezpečné vzdelávanie (>100 v SK) s využitím najnovších trendov od svetového lídra v oblasti on-line komunikačných nástrojov Cisco Webex.

Cisco Webex je celosvetovo najpoužívanejšia podniková aplikácia na on-line komunikáciu. Cisco Webex je jednoduché nasadiť do akéhokoľvek prostredia a zaručuje kompatibilitu s PC, mobilnými zariadeniami, špecializovanými učebňami, atď.

ĎAKUJEME ALEF DISTRIBUTION SK  ZA PODPORU BUDOVANIA ONLINE KOMUNÍT!

Pin It on Pinterest

Share This