BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA: Od VZN k zmluve 3.

pozvánka na webinár
utorok 20. september 2022 13:00 - 15.30 h| webinár pre zriaďovateľov a riaditeľov súkromných a cirkevných škôl a školských zariadení

O WEBINÁRI

Webinár nadväzuje na sériu predchádzajúcich webinárov OD VZN K ZMLUVE, ktoré sú reakciou na zmenu zákona č. 596/2003 z decembra 2021, ktorým sa upravilo finnacovanie škôl a školských zariadení.

Na základe množstva telefonátov, ktoré sú Vašou bezprostrednou reakciou na situáciu súvisiacu so zmenou výšky jednotkového koeficientu sme sa rozhodli zamerať sa na dodatky k zmluvám, strategickú prípravu rokovaní k novým zmluvám, ako aj na prvé Vaše skúsenosti.

Upozorníme Vás tiež na zmeny, ktoré nastávajú od 1. januára 2023 a budeme odpovedať ajVaše otázky a podnety.

Základné informácie Vám poskytne doc. JUDr. Jozef Tekeli, PhD. v sprievode Mgr. art. Evy Ohraďanovej, Mgr. Daniela Masaroviča a Mgr. Miroslava Čurlíka.

Program (plánované trvanie webinára – cca. 2,5 hodiny) bude zameraný hlavne na odpovede na Vaše otázky v týchto okruhoch:

  • DODATKY V KONTEXTE ZMENY JEDNOTKOVÉHO KOEFICIENTU (výška jednotkového koeficientu na jedného prepočítaného žiaka na rok 2022 zvyšuje zo sumy 98,70 € na sumu 103,05 € ), napr. kto a za akých podmienok má nárok na doplatenie financií s prihliadnutím na obsah zmluvy, ako majú postupovať zriaďovatelia, s ktorými obec zmluvy neuzatvorila, aké sú náležitosti dodatku k zmluve, ako postupovať v prípade, ak obec nechce uzavrieť dodatok k zmluve, prípadne ho podmieňuje napr. dokladovaním iných príjmov a pod.
  • PRÍPRAVA NA UZATVÁRANIE NOVÝCH ZMLÚV, upozornenie na legislatívne zmeny od 1. januára 2023 (napr. povinnosť uzatvoriť zmluvu, prechod financovania žiakov nad 15 rokov z VÚC na obce…)
  • SKÚSENOSTI Z PRAXE, príklady dobrej praxe, vzor dobrej zmluvy, Vaše otázky a odpovede.

 Účastník webinára získa:

  • prehľad o tom, ako postupovať pri uzatváraní dodatkov k zmluvám /novým zmluvám na rok 2023,
  • prehľad o najčastejších problémových situáciách a praktické príklady ich riešenia,
  • odpovede na špecifické otázky účastníkov.

Záznam:

Súčasťou webinára je aj linka na jeho záznam, ktorý bude učastníkom k dispozícii minimálne 10 dní od dátumu jeho sprístupnenia.

Do začiatku webinára zostáva

Deň (- y)

:

H(s)

:

Minúta(y)

:

Druhý(s)

Lektor

Jozef Tekeli je právny expert, autor viac ako 150 zahraničných a domácich vedeckých a odborných článkov najmä z odvetvia správneho práva. V aplikačnej a vedecko-výskumnej praxi sa zameriava predovšetkým na inštitúty územnej samosprávy.

Od roku 2020 spolupracuje s ASŠŠZ najmä v oblasti webinárov určených zriaďovateľom a riaditeľom škôl a školských zariadení, i pri tvorbe novej legislatívy, je autorom knižných sprievodcov aplikácie novej legislatívy pre neštátne subjekty v školstve.

Moderátori

Mgr. art. Eva OHRAĎANOVÁ, ArtD.

prezidentka, Asociácia súkromných škôl a školských zariadení

 

Mgr. Daniel MASAROVIČ

prezident, Združenie katolíckych škôl Slovenska

 

Mgr. Miroslav ČURLÍK

viceprezident, Asociácia evanjelických škôl Slovenska

TECHNICKÉ POŽIADAVKY

Webinár sa uskutočňuje na bezpečnej platforme WEBEX, ktorú nám poskytuje ALEF Distribution SK. Podporované operačné systémy Windows 8 a vyššie, Mac OS X 10.13 a vyššie, Linux, smartfón.

Odporúčame kvalitné pripojenie na internet (min. 5 Mbit/s a viac), uprednostnite pripojenie cez kábel pred WIFI, v prípade slabšieho internetu nepoužívajte iné aplikácie na zariadení, prípadne na ďalších zariadeniach pripojených na spoločnú WIFI.

Právo organizátora

  • určiť poradie otázok, zovšeobecniť otázku účastníka tak, aby bola postavená univerzálne, alebo otázky zlúčiť,
  • bez upozornenia vylúčiť ďalšieho pripojeného účastníka z rovnakej mailovej adresy,
  • nevrátiť poplatok za webinár v prípade neúčasti alebo odpojenia sa pred jeho ukončením (ak sa na webinári nezúčastníte alebo sa odpojíte, máte právo na poskytnutie záznamu),
  • z organizačných dôvodov zmeniť termín konania alebo zrušiť webinár s možnosťou vrátenia poplatku.

REGISTRÁCIA A POPLATKY

  • Za 1 účastníka sa považuje 1 pripojenie účastníka s mailovou adresou z jedného zariadenia bez ohľadu na počet osôb na strane účastníka webinára.
  • Na jednu faktúru môžete zaregistrovať ľubovoľný počet účastníkov. Pri registrácii 1. účastníka treba uviesť počet osôb a ďalšie osoby zaregistrovať zvlášť s rovnakým IČO, poplatky sa sčítajú podľa počtu účastníkov.
  • Každý registrovaný účastník (meno, priezvisko a mailová adresa) dostane najneskôr 24 hodín pred podujatím linku na pripojenie. Podmienkou je pripísanie poplatku na účet organizátora alebo zdokladovanie úhrady mailom.
  • Linka bude platná len s mailovou adresou registrovaného účastníka na 1 zariadenie.
  • Ak sa na webinár pripojí pod jednou mailovou adresou viac zariadení, odpojené bude ľubovoľné zariadenie z nich. Pri opakovanom pripojení hrozí zablokovanie mailovej adresy, preto si linku na pripojenie chráňte a nezdieľajte s ďalšou osobou.

Náš partner v online komunikácii

Webinár môžeme pripraviť vďaka láskavej asistencii a technickej pomoci s platformou WEBEX od ALEF DISTRIBUTION SK.

ALEF Distribution SK podporuje moderné a bezpečné vzdelávanie (>100 v SK) s využitím najnovších trendov od svetového lídra v oblasti on-line komunikačných nástrojov Cisco Webex.

Cisco Webex je celosvetovo najpoužívanejšia podniková aplikácia na on-line komunikáciu. Cisco Webex je jednoduché nasadiť do akéhokoľvek prostredia a zaručuje kompatibilitu s PC, mobilnými zariadeniami, špecializovanými učebňami, atď.

Pin It on Pinterest

Share This