BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA/RIADITEĽA: ABC krízového manažmentu
BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA/RIADITEĽA: ABC krízového manažmentu
Pozvánka na webinár s koučom, mentorom a motivátorom Petrom Urbancom.piatok, 11. október 2024, 11.00 - 13.00 h
| zriaďovatelia /riaditelia neštátnych škôl a školských zariadeníČo pre nás, v súkromnom školstve, mení súčasná kríza? Ako sa na ňu pripraviť a aké prvé kroky urobiť? Ako pracovať s vlastnými emóciami, ako nájsť v sebe krízového manažéra a čo v kríze očakáva môj tím? Ktoré procesy a konkrétne postupy mi pomôžu v čase krízy?
Aj na tieto otázky budeme hľadať odpovede so skúseným koučom, motivátorom a konzultantom Petrom Urbancom.
Lektor
Peter URBANEC
konzultant, spíker, motivátor, kouč
Veľa osobností sa vyjadrilo, že Peter Urbanec je jeden z najinšpiratívnejších ľudí Slovenska a Čiech. Jeho výnimočnosť spočíva v schopnosti priviesť ľudí k zamysleniu. Dokáže ľudí motivovať, aby v sebe objavili vnútornú silu a využívali svoj vlastný potenciál. Peter svojim osobitným štýlom dokáže vo Vás vyvolať silné emócie. Emócie, ktoré sú impulzom k trvalej zmene. Svoje výnimočné schopnosti spíkra, motivátora, kouča a konzultanta dokazuje najlepšie na vlastných podujatiach a na konferenciách organizovaných inými spoločnosťami.
Program a témy webinára
Diskutované okruhy tém
• Zvládanie krízových situácií
• Líderský prístup pri zvládaní krízy
• Ako sa nezblázniť zo situácií, ktoré prináša život
• Jednoduché kroky a techniky k okamžitému zlepšeniu nálady
• Odvaha byť neobľúbený a ísť proti prúdu
• Čo očakávajú spolupracovníci od lídra v prípade krízy
Petra Urbanca webinárom sprevádza Eva Ohraďanová, prezidentka ASŠŠZ.
Otázky a odpovede
Záznam
Súčasťou webinára je aj linka na jeho záznam, ktorý bude účastníkom k dispozícii do 31. októbra 2024.
Do začiatku webinára zostáva
Day(s)
:
Hour(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
člen ASŠŠZ
uplatnenie webbonusu- IBA riadny člen ASŠŠZ s webbonusovým kontom
- webbonus sa dá uplatniť aj na pripojenie ďalšieho účastníka
- webbonusy sa uplatňujú automaticky, ak ste ich vyčerpali, automaticky Vám vystavíme faktúru
člen ASŠŠZ/ZKŠS/AEŠS
1. účastník- riadny člen ASŠŠZ, ktorý vyčerpal webbonusy (preverujeme automaticky)
- registrovaný uchádzač o členstvo v ASŠŠZ
- člen Združenia katolíckych škôl Slovenska
- člen Asociácie evanjelických škôl Slovenska
nečlen
1. a ďalší účastník- účastník, ktorý nie je členom uvedených organizácií
- zľavnený poplatok pre ďalšieho účastníka: 20 € (podmienkou je fakturácia najmenej 2 účastníkov na jednu faktúru)
ASŠŠZ/ZKŠS/AEŠS
2. a ďalší účastník- ďalší účastník na jedno IČO so samostatným pripojením z ASŠŠZ, ZKŠS, AEŠS
- podmienkou je fakturácia najmenej 2 účastníkov na jednu faktúru (spárujeme automaticky po registrácii)
TECHNICKÉ POŽIADAVKY
Webinár sa uskutočňuje na bezpečnej platforme WEBEX, ktorú nám poskytuje ALEF Distribution SK. Podporované operačné systémy Windows 8 a vyššie, Mac OS X 10.13 a vyššie, Linux, smartfón.
Odporúčame kvalitné pripojenie na internet (min. 5 Mbit/s a viac).
Uprednostnite pripojenie cez kábel pred WIFI, v prípade slabšieho internetu nepoužívajte iné aplikácie na zariadení, prípadne na ďalších zariadeniach pripojených na spoločnú WIFI.
NENECHÁVAJTE SI PRIPOJENIE NA WEBINÁR NA POSLEDNÚ CHVÍĽU, ODSKÚŠAJTE SI PRIPOJENIE MINIMÁLNE 15 MINÚT PRED ZAČIATKOM.
Právo organizátora
- určiť poradie otázok, zovšeobecniť otázku účastníka tak, aby bola postavená univerzálne, alebo otázky zlúčiť,
- bez upozornenia vylúčiť ďalšieho pripojeného účastníka z rovnakej mailovej adresy,
- nevrátiť poplatok za webinár v prípade neúčasti alebo odpojenia sa pred jeho ukončením (ak sa na webinári nezúčastníte alebo sa odpojíte, máte právo na poskytnutie záznamu),
- z organizačných dôvodov zmeniť termín konania alebo zrušiť webinár s možnosťou vrátenia poplatku.
REGISTRÁCIA A POPLATKY
- Za 1 účastníka sa považuje 1 pripojenie účastníka s mailovou adresou z jedného zariadenia bez ohľadu na počet osôb na strane účastníka webinára (napr. riaditeľ i zriaďovateľ).
- Na jednu faktúru môžete zaregistrovať ľubovoľný počet účastníkov. Pri registrácii 1. účastníka treba uviesť počet osôb a ďalšie osoby zaregistrovať zvlášť s rovnakým IČO, poplatky sa sčítajú podľa počtu účastníkov.
- Každý registrovaný účastník (meno, priezvisko a mailová adresa) dostane najneskôr 24 hodín pred podujatím linku na pripojenie. Podmienkou je pripísanie poplatku na účet organizátora alebo zdokladovanie úhrady mailom.
- Linka bude platná len s mailovou adresou registrovaného účastníka na 1 zariadenie.
- Ak sa na webinár pripojí pod jednou mailovou adresou viac zariadení, odpojené bude ľubovoľné zariadenie z nich. Pri opakovanom pripojení hrozí zablokovanie mailovej adresy, preto si linku na pripojenie chráňte a nezdieľajte s ďalšou osobou.
Do začiatku webinára zostáva
Day(s)
:
Hour(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
Náš partner v online komunikácii
Webinár môžeme pripraviť vďaka láskavej asistencii a technickej pomoci s platformou WEBEX od ALEF DISTRIBUTION SK.
ALEF Distribution SK podporuje moderné a bezpečné vzdelávanie (>100 v SK) s využitím najnovších trendov od svetového lídra v oblasti on-line komunikačných nástrojov Cisco Webex.
Cisco Webex je celosvetovo najpoužívanejšia podniková aplikácia na on-line komunikáciu. Cisco Webex je jednoduché nasadiť do akéhokoľvek prostredia a zaručuje kompatibilitu s PC, mobilnými zariadeniami, špecializovanými učebňami, atď.
ĎAKUJEME ALEF DISTRIBUTION SK ZA PODPORU BUDOVANIA ONLINE KOMUNÍT!