Bedeker Z/R: Pozvánka na (presunutý) webinár o medzigeneračnej komunikácii s I. Orbánovou
BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA/RIADITEĽA: Generačné skupiny v školstve a ako s nimi pracovať (3. zo série webinárov)UPOZORNENIE:
Pozvánka na webinár, ktorý sa mal uskutočniť v decembri 2023:
pondelok, 18. marec 2024, 14.00 – 16.00 h
Ak ste sa na tento webinár zaregistrovali v decembri, linka na nové pripojenie je pre Vás vygenerovaná automaticky, skontrolujte si poštu, prosím.
Bedeker Z/R 3.: Generácia Alfa: ako s ňou pracovať a žiť
Cieľová skupina:
- riaditelia a pedagógovia predškolských zariadení a základných škôl
- riaditelia a pedagógovia škôl a školských zariadení s najmladšou generáciou (ZUŠ, CVČ, ZPP)
Obsah webinára:
- generácia Alfa;
- rozdiely v generáciách k prístupu k „alfákom“;
- otázky a odpovede.
Noví záujemcovia o účasť:
Inštrukcie k registrácii nájdete nižšie.
Záznamy predchádzajúcich 2 častí Vám ponúkame s 50%-nou zľavou (treba doobjednať).
Súčasťou webinára je aj linka na jeho záznam, ktorý bude účastníkom k dispozícii do 31. marca 2024.
Do začiatku webinára zostáva
Deň (- y)
:
H(s)
:
Minúta(y)
:
Druhý(s)
Lektorka
V projektoch kladie dôraz na kvalitu, relevantnosť a využiteľnosť produktov. Spoľahlivá projektová partnerka, orientovaná na výsledok, s výbornými facilitačnými a mentorskými zručnosťami dokáže efektívne podporovať osobný aj profesionálny rozvoj ľudí.
Greatest Gen, Gen Alfa, Tradicionalisti, Gen Y , Gen X či Boomers – päť z týchto vymenovaných generácií v škole/školskom zariadení prináša a vytvára zaujímavé príležitosti na vzájomné učenie a rozvoj, ale aj potenciálne konflikty.
S. Ivetou Orbánovou na základe porovnania a pochopenia odlišných potrieb a očakávaní jednotlivých generácií budeme definovať výhody komunikácie viacgeneračných komunít v škole / školskom zariadení.
PREDCHÁDZAJÚCE WEBINÁRE (ponúkame záznam)
Bedeker Z/R 1.: Komunity a generácie v kolektíve vašej školy
Cieľová skupina:
- zriaďovatelia všetkých typov škôl a školských zariadení
- riaditelia všetkých typov škôl a školských zariadení
- a všetci pedagógovia, ktorí chcú byť dobre zorientovaní v téme
Obsah:
- koľko generácií a komunít máte vo vašej škole;
- rôznorodosť/diverzita záujmových a generačných skupín v škole/školskom zariadení;
- špecifiká vzájomnej komunikácie v multigeneračnom kolektíve zamestnancov školy;
- ako zostaviť kvalitný školský tím a využiť medzigeneračné rozdiely na jeho rozvoj.
Webinár sa uskutočnil 27. 11. 2023.
Bedeker Z/R 2.: Generácia Z: študenti či učitelia?
Cieľová skupina:
- riaditelia a pedagógovia stredných škôl
- riaditelia a pedagógovia škôl a školských zariadení s tínedžermi (ZUŠ, CVČ, ZPP)
Obsah webinára:
- generácia Z – tínejdžeri, ale aj mladí učitelia a zamestnanci;
- čo spája a delí žiakov a učiteľov jednej generácie;
- otázky a odpovede.
Webinár sa uskutočnil 4. 12. 2023.
člen ASŠŠZ
uplatnenie webbonusu- IBA riadny člen ASŠŠZ s webbonusovým kontom
- webbonus sa dá uplatniť aj na pripojenie ďalšieho účastníka
- webbonusy sa uplatňujú automaticky, ak ste ich vyčerpali, automaticky Vám vystavíme faktúru
člen ASŠŠZ/ZKŠS/AEŠS
1. účastník- riadny člen ASŠŠZ, ktorý vyčerpal webbonusy (preverujeme automaticky)
- registrovaný uchádzač o členstvo v ASŠŠZ
- člen Združenia katolíckych škôl Slovenska
- člen Asociácie evanjelických škôl Slovenska
ASŠŠZ/ZKŠS/AEŠS
2. a ďalší účastník- ďalší účastník na jedno IČO so samostatným pripojením z ASŠŠZ, ZKŠS, AEŠS
- podmienkou je fakturácia najmenej 2 účastníkov na jednu faktúru (spárujeme automaticky po registrácii)
nečlen
1. a ďalší účastník- účastník, ktorý nie je členom uvedených organizácií
- zľavnený poplatok pre ďalšieho účastníka: 20 € (podmienkou je fakturácia najmenej 2 účastníkov na jednu faktúru)
TECHNICKÉ POŽIADAVKY
Webinár sa uskutočňuje na bezpečnej platforme WEBEX, ktorú nám poskytuje ALEF Distribution SK. Podporované operačné systémy Windows 8 a vyššie, Mac OS X 10.13 a vyššie, Linux, smartfón.
Odporúčame kvalitné pripojenie na internet (min. 5 Mbit/s a viac).
Uprednostnite pripojenie cez kábel pred WIFI, v prípade slabšieho internetu nepoužívajte iné aplikácie na zariadení, prípadne na ďalších zariadeniach pripojených na spoločnú WIFI.
NENECHÁVAJTE SI PRIPOJENIE NA WEBINÁR NA POSLEDNÚ CHVÍĽU, ODSKÚŠAJTE SI PRIPOJENIE MINIMÁLNE 15 MINÚT PRED ZAČIATKOM.
Právo organizátora
- určiť poradie otázok, zovšeobecniť otázku účastníka tak, aby bola postavená univerzálne, alebo otázky zlúčiť,
- bez upozornenia vylúčiť ďalšieho pripojeného účastníka z rovnakej mailovej adresy,
- nevrátiť poplatok za webinár v prípade neúčasti alebo odpojenia sa pred jeho ukončením (ak sa na webinári nezúčastníte alebo sa odpojíte, máte právo na poskytnutie záznamu),
- z organizačných dôvodov zmeniť termín konania alebo zrušiť webinár s možnosťou vrátenia poplatku.
REGISTRÁCIA A POPLATKY
- Za 1 účastníka sa považuje 1 pripojenie účastníka s mailovou adresou z jedného zariadenia bez ohľadu na počet osôb na strane účastníka webinára (napr. riaditeľ i zriaďovateľ).
- Na jednu faktúru môžete zaregistrovať ľubovoľný počet účastníkov. Pri registrácii 1. účastníka treba uviesť počet osôb a ďalšie osoby zaregistrovať zvlášť s rovnakým IČO, poplatky sa sčítajú podľa počtu účastníkov.
- Každý registrovaný účastník (meno, priezvisko a mailová adresa) dostane najneskôr 24 hodín pred podujatím linku na pripojenie. Podmienkou je pripísanie poplatku na účet organizátora alebo zdokladovanie úhrady mailom.
- Linka bude platná len s mailovou adresou registrovaného účastníka na 1 zariadenie.
- Ak sa na webinár pripojí pod jednou mailovou adresou viac zariadení, odpojené bude ľubovoľné zariadenie z nich. Pri opakovanom pripojení hrozí zablokovanie mailovej adresy, preto si linku na pripojenie chráňte a nezdieľajte s ďalšou osobou.
OTÁZKY A ODPOVEDE
Ako sa bude fakturovať webinár?
- Na každý webinár sa každý účastník prihlasuje samostatne s vlastnými prihlasovacími údajmi (na počte účastníkov za jedným monitorom nezáleží).
- Poplatky na rovnaké IČO spojíme do jednej faktúry, kde zohľadníme zľavu na druhého a ďalšieho prihláseného účastníka.
- Zľavu na max. rovnaký počet účastníkov na rovnaké IČO na druhý a tretí webinár zohľadníme po záväznej registrácii.
Príklad:
Ak sa na 3 webináre prihlásia dvaja účastníci (dva samostatné prístupy) z členskej organizácie, ich úhrada sa vyráta takto: 1. webinár 25+15=40 € a 2. webinár (25+15)/2=20€, a 3. webinár (25+15)/2=20€, celkom 80 €. V prípade účasti dvoch účastníkov na všetkých troch webinároch bude konečná úhrada v prepočte na 1 účastníka 13,35 €.
Keď by som chcela pripojit na webináre seba, manažérku a 3 naše riaditeľky (každá samostatné pripojenie), vieš ma, prosim, inštruovať, ako mám urobiť registráciu, a urobiť mi adekvátne faktúrku?
- Každý účastník s vlastným pripojením sa musí registrovať jednotlivo na každý webinár.
- Kľúčom k správnej registrácii je IČO člena (ASŠŠZ, ZKŠS, AEŠS), ktoré musia uviesť všetci účastníci rovnaké (manažérka, a 3 riaditeľky).
- Na základe registrácie k danej chvíli skontrolujem členstvo, zosumarizujem počet účastníkov na 1. webinár, v prípade potreby (len členovia ASŠŠZ) odrátam webbonusy a na zvyšok vystavím fakturáciu v poradí 25€ prvý platiaci účastník, 15€ druhý platiaci účastník…
- Následne skontrolujem registráciu na 2. a 3. webinár, kde zohľadním webbonusy a počet účastníkov na 1. webinár a pri 2.a 3. webinári sumu delím 2. (50% zľava), vystavím faktúru a odošlem.
- Ak sa medzičasom prihlási na dané IČO ďalší účastník – priradím ho k danému webináru a zohľadním webbonus, poradie účastníka a priradím adekvátnu sumu na úhradu a pošlen aktualizovanú faktúru (s rovnakým VS) alebo vystavím ďalšiu faktúru ako doplatok.
Náš partner v online komunikácii
Webinár môžeme pripraviť vďaka láskavej asistencii a technickej pomoci s platformou WEBEX od ALEF DISTRIBUTION SK.
ALEF Distribution SK podporuje moderné a bezpečné vzdelávanie (>100 v SK) s využitím najnovších trendov od svetového lídra v oblasti on-line komunikačných nástrojov Cisco Webex.
Cisco Webex je celosvetovo najpoužívanejšia podniková aplikácia na on-line komunikáciu. Cisco Webex je jednoduché nasadiť do akéhokoľvek prostredia a zaručuje kompatibilitu s PC, mobilnými zariadeniami, špecializovanými učebňami, atď.
ĎAKUJEME ALEF DISTRIBUTION SK ZA PODPORU BUDOVANIA ONLINE KOMUNÍT!