„Naším cieľom je, aby sme učiteľov a riaditeľov odbremenili a dali im tak viac času na venovanie sa žiakom. V druhej fáze debyrokratizácie budeme novelizovať zákony a tu pocítia zmeny najmä stredné školy.“
Branislav Gröhling, minister školstva, vedy, výskumu a športu
ASŠŠZ spolutvorcom listu poslancom NR SR k zákonu č. 245/2008
„Vyjadrujeme naše znepokojenie, že oblasť inklúzie sa v aktuálnom verejnom diskurze stáva predmetom viacpolitického ako odborného hodnotenia: 1....
ASŠŠZ súčasťou spoločného stanoviska k povinnej 3. hodine TV
„Zavedenie povinných 3 vyučovacích hodín TV je v súčasnej situácii nepremyslené nesystémové riešenie, ktoré drvivá väčšina riaditeľov nedokáže...
BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA: Kompetencie zriaďovateľa a riaditeľa (webinár)
O WEBINÁRI Webinár, ktorého cieľom je zvyšovať kompetencie a zručnosti neštátnych zriaďovateľov a riaditeľov. Základné informácie Vám poskytne doc....
ASŠŠZ žiada opravu metodickej príručky pre poradne
Metodická príručka k zberu dát za neštátne poradenské zariadenia prichádza neskoro ASŠŠZ starostlivo sleduje jednotlivé kroky transformácie...
ASŠŠZ: stanovisko k vízii kurikulárnej reformy a stratégii jej aplikácie
ASŠŠZ považuje kurikulárnu reformu za nevyhnutný medzník pri nastavovaní zmien v oblasti školstva, ktoré budú reagovať na výzvy 21. storočia.
Čo sa práve deje
ASŠŠZ spolutvorcom listu poslancom NR SR k zákonu č. 245/2008
„Vyjadrujeme naše znepokojenie, že oblasť inklúzie sa v aktuálnom verejnom diskurze stáva predmetom viacpolitického ako odborného hodnotenia: 1....
BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA: Kompetencie zriaďovateľa a riaditeľa (webinár)
O WEBINÁRI Webinár, ktorého cieľom je zvyšovať kompetencie a zručnosti neštátnych zriaďovateľov a riaditeľov. Základné informácie Vám poskytne doc....
ASŠŠZ žiada opravu metodickej príručky pre poradne
Metodická príručka k zberu dát za neštátne poradenské zariadenia prichádza neskoro ASŠŠZ starostlivo sleduje jednotlivé kroky transformácie...