
- Minister školstva B. Gröhling vydal rozhodnutie 2021/9418:2-A1810 s platnosťou od 11. januára 2021 o mimoriadnom prerušení školského vyučovania v školách a prevádzky školských zariadení a zabezpečení dištančného vzdelávania.
- MŠVVaS SR aktualizovalo materiál „Návrat do škôl 2021“, ktorý je primárne určený zriaďovateľom ZŠ, SŠ a ŠZ a slúži na rýchlu orientáciu v súlade s rozhodnutiami Pandemickej komisie vlády SR, Ústredného krízového štábu a Vlády SR.
ASŠŠZ spolutvorcom listu poslancom NR SR k zákonu č. 245/2008
„Vyjadrujeme naše znepokojenie, že oblasť inklúzie sa v aktuálnom verejnom diskurze stáva predmetom viacpolitického ako odborného hodnotenia: 1....
ASŠŠZ súčasťou spoločného stanoviska k povinnej 3. hodine TV
„Zavedenie povinných 3 vyučovacích hodín TV je v súčasnej situácii nepremyslené nesystémové riešenie, ktoré drvivá väčšina riaditeľov nedokáže...
BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA: Kompetencie zriaďovateľa a riaditeľa (webinár)
O WEBINÁRI Webinár, ktorého cieľom je zvyšovať kompetencie a zručnosti neštátnych zriaďovateľov a riaditeľov. Základné informácie Vám poskytne doc....
ASŠŠZ žiada opravu metodickej príručky pre poradne
Metodická príručka k zberu dát za neštátne poradenské zariadenia prichádza neskoro ASŠŠZ starostlivo sleduje jednotlivé kroky transformácie...
ASŠŠZ: stanovisko k vízii kurikulárnej reformy a stratégii jej aplikácie
ASŠŠZ považuje kurikulárnu reformu za nevyhnutný medzník pri nastavovaní zmien v oblasti školstva, ktoré budú reagovať na výzvy 21. storočia.
Čo sa práve deje
ASŠŠZ spolutvorcom listu poslancom NR SR k zákonu č. 245/2008
„Vyjadrujeme naše znepokojenie, že oblasť inklúzie sa v aktuálnom verejnom diskurze stáva predmetom viacpolitického ako odborného hodnotenia: 1....
BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA: Kompetencie zriaďovateľa a riaditeľa (webinár)
O WEBINÁRI Webinár, ktorého cieľom je zvyšovať kompetencie a zručnosti neštátnych zriaďovateľov a riaditeľov. Základné informácie Vám poskytne doc....
ASŠŠZ žiada opravu metodickej príručky pre poradne
Metodická príručka k zberu dát za neštátne poradenské zariadenia prichádza neskoro ASŠŠZ starostlivo sleduje jednotlivé kroky transformácie...
Do škôli by nemali ísť kým sa to nezlepší ja mam 1 triedy chodí a ja do škôli nedajú Kim sa to ne zlepší prečo by mala ochorieť dety a za druhí h aby mali vi platí nech sa učia cez počítač