
Príspevok TASR zverejnený v hnonline.sk o tomako chcel zrealizovať zjednotenie riadenia a financovania školstva do stavu, ako to bolo pred rokom 2013 a aj o svojom presvedčení o tom, že by sa mala otvoriť diskusia o tom, pod koho a pod aké kompetencie majú spadať materské školy a školské kluby detí.
„Myslím si, že by mali spadať (materské školy a školské kluby detí – dopl.sgh) pod ministerstvo školstva. Mali by sme a chceli by sme vyvolať stretnutie s ministerstvom financií a so samosprávami, aby sme sa dohodli, že či pôjdeme touto cestou, akým systémom sa budú prerozdeľovať finančné prostriedky z podielových daní, koľko z toho bude môcť prísť k nám na ministerstvo školstva, aby sme sa následne vedeli starať o materské školy,“
Branislav Gröhling, minister školstva, vedy, výskumu a športu SR
29. január 2022
EDUweek 2022/06 – týždňový sumár aktivít ASŠŠZ, nová legislatíva a materiály Okrem súhrnu našich aktiviít v EDUweeku nájdete aj linky na novú...
26. január 2022
EDUweek 2022/05 – linky na januárové novinky na webe MŠVVaŠ SR a ďalších weboch V súvislosti s novou podobou stránky Ministerstva školstva, vedy,...
24. január 2022
EDUweek 2022/04 – registrácia na rokovania odborných sekcií a najnovšie informácie Koniec januára a začiatok februára je v znamení rokovania...
21. január 2022
#EDUweek 2022/03 – súhrn najnovších informácií v oblasti školstva a vzdelávania Informujeme Vás o stretnutiach našich zástupcov v pracovných...
14. január 2022
EDUweek 2022/02 – súhrn najnovších informácií v oblasti školstva a vzdelávania
Ďalšie príspevky zo sekcie
ZODPOVEDNE VOČI BUDÚCNOSTI
Stretnutie členov, zasadnutie odborných sekcií a Valné zhromaždenie ASŠŠZ 2022 "Zodpovedne voči budúcnosti" bolo motto prvého veľkého stretnutia...
BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA: Od VZN k zmluve 2. (novela zákona 596/2003 Z.z. v praxi)
O WEBINÁRI Webinár nadväzuje na BEDEKER ZRIAĎOVATEĽA: Od VZN k zmluve (novela zákona č. 596/2003), ktorý sa uskutočnil 20. 12. 2021, voľným...
13. január 2022
Upozornenie členom ASŠŠZ na riziko zneužitia dobrého mena a výzva na presadzovanie korektných vzťahov a rovnocenného dialógu na všetkých úrovniach.